מכוני קוסמטיקה וספא כבר מזמן אינם רק נחלתם של לקוחות מבוססים, אלא הפכו להיות א-ב בכל הנוגע לטיפוח העצמי, שחשיבותו הולכת וגוברת במיוחד בעשורים האחרונים, ואת מכוני הקומסטיקה ובתי הספא פוקדים כל אוכלוסיות הארץ, לאורך כל עונות השנה.
מי כמו בעלי מכון קוסמטי או ספא יודעים שכאשר לקוחותיהם נהנים מהטיפול והאווירה, רוב הסיכויים שירצו לחזור, ואף להגיע לעיתים קרובות ולהתפנק.
העניין היחיד שיכול לעצור אותם מלהגיע יותר הוא כמובן – העלויות הגבוהות. כלומר, ישנו בלם מסויים שעוצר את הלקוחות שלכם מלהרחיב את הפעילות שלהם איתכם. מה שאומר, שיש כאן צורך בהנעה לפעולה מתוך הבנה וקריאת המצב.
מועדון לקוחות הוא אחד ממסירי החסמים החזקים ביותר, בין אם בפן הכספי ובין אם בפן הרגשי. מהרגע שלקוחותיכם ידעו שהם מעוגנים בתוך "משפחת לקוחות עוטפת", יהיו להם את כל הסיבות לרצות ולהגיע יותר!
אילו הטבות אטרקטיביות במיוחד אפשר להציע לחברי מועדון לקוחות בספא ומכוני קוסמטיקה?
- הטבות ימי הולדת – שיגרמו להם להרגיש מיוחדים, להעלות פוסטים אוהדים ברשתות החברתיות, לזכור אתכם לטובה ולהמליץ לחברים.
- הטבת חבר מביא חבר – האינטרס שלכם הוא לקבל לקוח קבוע חדש, במידה ולקוח החליט לפרגן לכם, הפירגון עבורו יגרום לו להמשיך לעזור.
- הטבות במחיר – ניתן לתת הטבות בתקופות ספציפיות בשנה בהן לרוב תיתקלו בתנועה חלשה יותר. הטבות אלו ימשכו אליכם לקוחות וימלאו לכם עבודה בכל תקופה.