חנויות צעצועים הן ללא ספק אחת הנישות המרכזיות בעולם הפנאי והצריכה של כל הורה וילד. על אף עצם היותן של החנויות כחנויות מותרות, עדיין הביקורים בהן מרובים, בין אם לקנייה עבור הילדים ובין אם לרכישת מתנות שוטפות (ימי הולדת, מתנות לילדים בגן, ועוד).
מאחר ומדובר בחנויות בהן כל משפחה עשויה לבקר לא מעט פעמים, מכאן עולה הצורך לאפשר ללקוחותיכם ליהנות מהטבות ללקוחות חוזרים, ולהעניק להם את האופציה להיות חברי מועדון.
מועדון הלקוחות יאפשר ללקוחות שלכם ליהנות ממקסימום חווית קניה ושירות אצלכם, בכך שיוכלו להיות מעודכנים לגבי מוצרים חדשים, מבצעים, הטבות וקופונים.
במידה ואתם תוהים מדוע כדאי לכם, בעלי החנויות או הזכיינים להחזיק מועדון לקוחות, אז לפניכם התשובות:
- לקוחות חוזרים – לאור ההטבות, הלקוחות שלכם עשויים לרצות להגיע אליכם יותר, ומכאן כמובן להגדיל את סל הרכישה שלהם.
- מחירים סופיים ונוחים – כנראה שתוכלו להתעסק פחות בכל מה שקשור להתמקחות על מחירים ובכך ליהנות מלקוחות מחייכים בקופה. מה שעשוי לגרום להם לחזור.
- מדד להצלחה – יש לפניכם את האפשרות להתייעל משמעותית מבחינת מבצעים והטבות. אם כיום לא הצלחתם לקבל אינדיקציה ברורה האם ההטבות והמבצעים היו רווחיים, עד כמה הגדילו את
- המכירות ועוד שיקולים דומים – כיום תוכלו לעבוד עם מערכת ניהול קלה ופשוטה שתעזור להם לנהל מועדון לקוחות רווחי מתמיד.