תחום המסעדות ובתי הקפה הוא תחום מורכב שבנוי מהמון גורמים המשתלבים זה בזה, המסעדן של היום צריך להיות בעל קישורים רבים בשיווק, ניהול עובדים, ניהול מטבח עיצוב ועוד…
בין כל אילו צריך המסעדן לדאוג לכך שלקוחות יגיעו למסעדה ולאחר הביקור ראשון גם יחזרו לביקורים נוספים. בכל יום המלחמה על ארנקו של הלקוח נהיית קשה וקמים למסעדן מתחרים שמפתיים אתו "לבזבז" את כספו אצלם. אחד הכלים הידועים לביצוע מלכת שימור הלקוחות במסעדות הוא בניית מועדון לקוחות למסעדה, אך כיצד מתחילים? מה סדר הפעולות בכדי להקים מועדון טוב וחזק שבאמת יגדיל וישפר את המחזור הכספי של העסק?
חברת סימפלי קלאב פיתחה שיטה ייחודית לבנית מועדוני לקוחות למסעדות, השיטה בנויה ממספר תהליכים:
- אפיון – כל עסק מקבל שאלון מיוחד מסביר לנו איך אנחנו צריכים לבנות את המועדון
- הקמה – בשלב זה נעצב ונכין את כל חומרי המועדון
- השקה – בשלב זה נגיע להדרכה בעסק עצמו ונסביר כיצד לתפעל את כל רכיבי המועדון ( עסקי וטכנולוגי)
- תפעול שוטף – לאחר השקת המועדון נתחיל במלכת תיפעול המועדון ושמירה על קשר עם לקוחות המסעדה בכדי להגדיל את כמות הלקוחות, להגדיל את כמות הביקורים שלהם, להגדיל את סל הקניה הממוצעת ובכך נשפר לכם את העסק.
לפגישת ייעוץ חינם השאר פרטים או חייג – 03-9192513