מועדון לקוחות לחנויות מתנות וכלי בית

ישנם הבדלים בין מועדוני לקוחות של חנויות שונות ולכן לפני שנדבר על מועדון לקוחות ויתרונותיו, בואו ננסה רגע להבין את הצרכים של הלקוח. לכל חנות יש את תחום העיסוק שלה ובהתאם לכך סוג הלקוחות והצרכים השיווקיים של החנות. לחנויות מתנות וכלי בית ישנם צרכים שיווקיים שונים מאשר חניות אחרות, לחנויות מתנות וכלי בית יש את סוג הלקוחות המיוחד שלהן וכמו כן הן מאופיינות בעונתיות גבוהה מאוד. למשל תקופות חגי תשרי ותקופת האביב (לקראת פסח) , אלה תקופות הידועות בזכות הביקוש הגבוה למתנות וכלי בית.

בתקופת טרום החגים, בה החנויות העוסקות במכירת מתנות וכלי בית נהנות מפריחה ושגשוג הן מחפשות דרכים להגדיל את המכירות ולמקסם את הרווחים. לשם כך הן משקיעות כספים בפרסום ועורכות מבצעים שונים במטרה להגדיל את המכירות. בתקופות אלו ישנו ביקוש גבוה למתנות וכלי בית, כלומר האנשים מגיעים לחנויות עם כוונה לקנות – אנחנו רק רוצים שהם יקנו אצלכם ולא אצל המתחרים.

ישנן גם תקופות חלשות יותר במהלך השנה, תקופות בהן הביקוש יורד וישנן פחות מכירות. גם בתקופות אלו החנויות יוצאות במבצעים על מנת למשוך לקוחות ולהגדיל את המכירות. בתקופות החלשות חשוב להשקיע בלקוחות הנאמנים שחוזרים שוב ושוב לקנות אצלכם בחנות. כמו כן יש לחסוך בהוצאות ולכן חשוב לנצל בחוכמה את תקציבי הפרסום. מוטב לכם להשקיע בשיווק לקהל בעל הסיכוי הגדול ביותר לבצע קנייה.

אלו הם תמצית הצרכים של חנויות ורשתות המוכרות מתנות וכלי בית. זוהי הנקודה בה אנו נכנסים לתמונה עם ניהול מועדוני לקוחות.

איך מועדון לקוחות יכול לעזור לכם?

אנו בסימפלי קלאב עוסקים בהקמה וניהול של מועדוני לקוחות בהתאמה אישית לאופי העסק, במקרה שלכם זוהי חנות מתנות וכלי בית. מועדון לקוחות מתקדם נותן לכם את הכלים הדרושים לכם על מנת להתנהל יותר טוב בתחום המכירות בכל חודשי השנה, הן בתקופות החלשות והן בתקופות בהן יש שפע מכירות.

גם אם הנושא זר לכם אין צורך להיבהל, אנו מטפלים בכל בפרטים מ- א' ועד ת'. החל מההקמה, הפקה, הדרכות וניהול מועדון הלקוחות באופן שותף. אנו נבצע את כל תהליך ההטמעה של המערכת בעסק שלכם. אנו נתקין תוכנה מיוחדת לניהול מועדון לקוחות המתחברת לקופת העסק ומזהה את הלקוחות בעזרת שימוש בכרטיסי מועדון מגנטיים. בעזרת שימוש במערכת זו ניתן ללמוד על הרגלי הקנייה של הלקוח ברמת המיקרו והרגליי הקנייה של הלקוחות ברמת המאקרו. כך אנו יכולים לבנות עבורכם אסטרטגיית שיווק למועדון הלקוחות. כרטיס המועדון הוא גם אמצעי בעזרתו תוכלו לתת הטבות ללקוח. דבר אשר נועד להגדיל את נאמנות הלקוח.

השירות שלנו כולל גם שירותים גראפיים בהפקת כרטיסי המועדון, עיצוב גלויות הצטרפות, עמודי נחיתה, ניוזלטרים ללקוחות ועוד.

בשביל לשמוע עוד על איך מערכת לניהול מועדון לקוחות יכולה לעזור לכם התקשרו אלינו: 03-9192513

חייגו 03-9192513 או מלאו את הטופס ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם