איך בונים מועדון לקוחות

לפני שנבנה מועדון לקוחות חשוב להבין מהו מועדון לקוחות ומה מטרתו העיקרית.

חשיבות מועדון הלקוחות:

  • בונה נאמנות של לקוחות, מאפשר להעריך מכירות.
  • מאפשר לקבל הערכה על מוצר חדש לפני שהוא יוצא לשוק
  • מאפשר "ללכוד" כל אדם המתעניין בנושא ולהפכו ללקוח קבוע
  • אינו יקר ודורש השקעה מינימלית יחסית לתוצאות.
  • כלי פרסום ממוקד

אז איך בונים מועדון לקוחות שמביא תוצאות?

בניית מועדון לקוחות הינה משימה מורכבת ולא פשוטה, אך כאשר היא נעשית ע"י אנשי מקצוע בתהליך מובנה ונכון התוצאות ממהרות לבוא. את תהליך בניית מועדון הלקוחות אנו מאפיינים לפי סוג העסק ואופי לקוחותיו.

לאחר שנאפיין את אופי פעילותכם ואסטרטגיית החברה, נתאים לדרישות אלו מועדון לקוחות איכותי וייחודי אשר יאפשר פנייה ממוקדת לכל חלק מלקוחותכם.
נבצע על לקוחותיכם פילוח על פי קטגוריות שונות המותאמות לדרישותיכם, לאחר מכן נחליט על נקיטת דרכי הפעולה עבור הקמת מועדון לקוחות ואמצעי התקשורת להגברת המכירות של בית העסק שלך.

דוגמאות לאמצעי תקשורת המשמשים לשמירת קשר עם לקוחותיכם:

  • דיוורים באמצעות סמס
  • דיוור במייל
  • דיוור באמצעות הודעת פוש לאפליקציה
  • קמפיין טלפוני
  • דיוור באמצעות דואר
 

/ 5.