מאמריםלקוחה מצטרפת למועדון לקוחות

מדוע לקוחות מצטרפים למועדון לקוחות?

מאת: מיטל ריזנמן

אם יזדמן לכם להציץ לתוך תיקיהם של לקוחות אקראיים סביר להניח שבין שלל פתקים, מסמכים ומזומנים תגלו לא מעט כרטיסי פלסטיק, המעידים על כך שמדובר בחברי מועדון לקוחות ששומרים אמונים לכל אותם עסקים שהלוגו שלהם טמון עמוק בארנקיהם…. (ולא נדבר על כל יתר הכרטיסים שפזורים ברחבי הבית)
אז מה מניע לקוחות לעשות את הצעד ולהירשם לכל כך הרבה מועדוני לקוחות במגוון תחומים?
במאמר זה ננסה לענות על השאלה.

מה אנשים באמת רוצים?

מאמרים רבים נכתבו, נערכו ניסויים ופותחו תיאוריות – כולן הגיעו למסקנה אחת.
הרצון לשייכות טבוע בנו מיום היוולדנו (ואולי אף לפני כן).
ילדים רוצים להרגיש שייכים לתא המשפחתי ובהמשך הדרך מחפשים להשתייך לקבוצה חברתית שבה ירגישו שמקבלים אותם ואף יחושו שהם תורמים ובעלי ערך.
הרצון להיות חלק מקבוצה או חברה הוא אם כך מאוד טבעי ומובן.

לרתום את מועדון הלקוחות לטובת העסק

כעת עולה השאלה, כיצד יכולים בעלי עסקים לרתום את הכמיהה הזאת לטובתם?
והתשובה המתבקשת היא – מועדון לקוחות!
מאחורי צמד המילים הזה מסתתרת משמעות שיווקית גאונית! זוהי היכולת שיש לכל עסק, לקחת קבוצה של אנשים שיש בניהם מכנה משותף ובכולם קיים הפוטנציאל להשקיע זמן וכסף באותו עסק או מותג. לחצו לקריאת מאמר נוסף המדבר על כיצד מועדון לקוחות מגדיל את הכנסות העסק.
כשחושבים על זה,הלקוחות רק מחפשים שיתנו להם הזדמנות וסיבה מספיק טובה להגיע שוב ושוב…
אחרי שהגענו למסקנה הזאת, הצעד הבא הוא לחשוב:
מה במועדון הלקוחות שנבנה יגרום ללקוח להרגיש שייכות למותג, לערכים שהוא מייצג ולקבוצת הלקוחות האחרים החברים באותו מועדון?
כאן ניתן למנות גם עזרים שיווקיים כגון, כרטיסי מועדון מועצבים מכל מיני סוגים,מוצרים נוספים עם הלוגו של העסק שניתנים כמתנת הצטרפות וכמובן הטבות מפנקות ליום ההולדת/נישואין, מנגנון צבירת נקודות ועוד ועוד….

כשהלקוח מרוצה- בעל העסק מרוצה

עוד תכונה שכיחה שגורמת לאנשים להירשם כחברי מועדון, נובעת מהרצון שלנו, לשתף אחרים בהצלחות שלנו. מכירים את זה שיצאתם מחנות אחרי קנייה ממש מוצלחת ושווה ורצתם מייד "לספר לחבר'ה"? ובסוף לא שכחתם להוסיף (ספק בעקיצה ספק ברצינות) "אה… רק צריך לקחת בחשבון שההטבה המטורפת הזאת היא לחברים בלבד…"
היות ואף אחד מאיתנו לא אוהב לשלם מחיר מלא כשאפשר לקבל את אותו בהנחה משמעותית – סביר להניח שהדרך להירשם לחברות במועדון תהיה קצרה במקרים האלו.

אז בפעם הבאה שאתם חושבים על עוד דרך יצירתית לקדם את העסק שלכם, כדאי שתתחילו בלדמיין איך יראה הלוגו שלכם על כרטיס המועדון, בארנקיהם של עוד לקוחות מרוצים…

חייגו 03-9192513 או מלאו את הטופס ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

/ 5.