מה הקשר בין עולם הדייטינג למועדון לקוחות

מה הקשר בין מועדוני לקוחות לעולם הדייטינג

שמאלה – ימינה…
עולם הדייטינג של העידן החדש שינה את העולם כולו. אנשים נחשפו לאפליקציות הכרויות ופתאום גילו עולם שונה שבו הכל מגוון יותר, נגיש וזמין יותר. איך זה מתקשר למועדון לקוחות?

יוליה פרוימן

יוליה פרוימן

מנהלת מכירות ופיתוח עסקי בסימפלי קלאב

אנחנו יכולים לראות התנהגות דומה בעולם הקמעונאות. החשיפה שלנו לריבוי מוצרים, שירותים, מותגים וחברות כל כך גדולה ורחבה.

פעם היינו עובדים באותו מקום העבודה, מתחתנים לכל החיים, שותים קפה בבית קפה השכונתי, הולכים לאותו סופר …
זה השתנה…

האתגר של בעלי עסקים המודרניים להביא ולשמור על הלקוחות גדל וממשיך לגדול משנה לשנה.

בניית קשרים עם לקוחות: למידה מעולם הדייטינג

בדקו כמה העסק שלכם יכול להרוויח בעזרת מועדון לקוחות

כיום, קיימים מגוון רחב של אפשרויות וכלים לגיוס לקוחות חדשים לעסק. הכלים האלה לרוב הינם בעלות גבוהה אך בחירת אסטרטגיה נכונה מציגה תוצאות טובות. הבעיה, המשחק לא נגמר שם, הוא רק מתחיל.


העסקה הראשונה היא היא כמו דייט ראשון
– לא משנה עד כמה לקוח מרוצה מהמוצר/ שירות תוך רגע יפתחו מולו אופציות נוספות ולרוב תוך כדי שהוא משלם על המוצר בקופה. 

ולכן האתגר של כל עסק הוא לבנות מערכת יחסים ארוכת טווח מבוססת נאמנות ושביעות רצון הלקוח. מועדון לקוחות  הוא הכלי לשמור על תקשורת רציפה ופרסונלית עם הלקוחות שלך, לייסד קשר ארוך טווח, להחזיר אותם לקנות עוד ועוד.

זוג בדייט בטלפון

מועדון לקוחות כמפתח להצלחה: הדוגמה של קוסטקו

בואו נעיף מבט על אחת החברות המובילות והמצליחות בעולם – קוסטקו. 

ההצלחה שלהם בנויה בעיקר  ממועדון הלקוחות, החברות בו גם עולה כסף.

 

המודל של קוסטקו בנוי על Loyalty program/תוכנית נאמנות שכוללת תוכנית תגמולים לחברי המועדון מאוד משתלמת, בארץ המונח מוכר כ- Cash Back, ותקשורת רציפה ופרסונלית עם הלקוח.

כמובן, שאסור לשכוח שהמוצרים והשירות חייבים להיות ברמה גבוהה ובמחירים אטרקטיביים.

 

מועדון הלקוחות הפך להיות המנוע של העסק. והיום באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת שסימפלי קלאב פיתחה, כלים טכנולוגיים ושיווקיים, אוטומציות ומסעות לקוח כל עסק בזמן מאוד קצר יכול להרים מועדון לקוחות מוצלח.

הצלחת מועדון לקוחות היא לגמרי בידיים שלכם ואינה עניין של מזל.
אנחנו כאן בשביל לתת לכם את הפלטפורמה המתקדמת ביותר לניהול מועדוני לקוחות עם ליווי מקצועי של אחד מאנשי הצוות שלנו.

מוזמנים ליצור קשר ונשמח להצעיד אתכם קדימה למקומות הכי טובים שיש! 

/ 5.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
תמונה של סימפלי קלאב
סימפלי קלאב

Simply Club הוקמה ב-2005, ומציעה כלים מתקדמים להקמת וניהול מועדוני לקוחות. החברה מספקת פתרונות טכנולוגיים ייחודיים, גמישים ומותאמים לכל עסק. צוות החברה משלב ניסיון בעבודת שטח עם מאות ארגונים וידע אקדמאי מוביל כדי להצליח. חזון החברה הוא לספק לעסקים בארץ ובעולם את הפלטפורמה המתקדמת ביותר לניהול מועדוני לקוחות. אז למה אתם מחכים?😊

זוג בדייט בטלפון
איתמר שמעוניאיתמר שמעוני ★★★★★ חברה של מקצוענים. מיטל ופולינה עשו לנו עבודה מדהימה.shalom boaronshalom boaron ★★★★★ השירות אישי הכי טוב שקיבלתי מעולם‫מלי רינת (מקסימלי)‬‎‫מלי רינת (מקסימלי)‬‎ ★★★★★ סימפלי קלאב, מספקים את העבודה כמו קסם! לפגוש את הלקוחות שלכם זו הייתה פשוט חוויה מרגשת ומעצימה. זה לא מובן מאליו לשמוע כ"כ הרבה אנשים מרוצים ומפרגנים, תוצאות מדהימות ואין ספור מחמאות. גם החוויה האישית שלי היא לא פחות ממושלמת! אין לי ספק שההצלחה שלכם רק תגדל❤️arik motilarik motil ★★★★★ מספר 1 בתחום !Hadar Peled VaissmanHadar Peled Vaissman ★★★★★ השירות של סימפלי יוצא דופן באיכותו, בזמינותו ובנעימות ההליכות של הצוות, אנחנו נהנים ממנו שנים בחנות. אבל ההתגייסות, המקצוענות והתמיכה שקיבלנו כאשר הנענו מהלך של גדילה ותיאום מערכות היו מעל ומעבר לכל ציפייה מקצועית. שי והצוות ייעצו, עזרו ותמכו במהלך שלנו בלי שום קשר למערכת של סימפלי קלאב. העצות שקיבלנו היו ברמה הגבוהה ביותר והערך המוסף של סימפלי קלאב בצמיחה של basic-studio.com לא יסולא בפז. תודה רבה מקרב לב, Basic StudioTyperTyper ★★★★★ הכי טובים בתחום!!! סער ושי אנשים מדהימים, מקצועניים ושירותיים. לא סתם שבחרו בהם עסקים כל כך גדולים.שמחה שהכרנוארקדי דייץ'ארקדי דייץ' ★★★★★ חברה מקצועית שירות אישי ניהול נכון והכי חשוב יש תוצאות בשטחElinor DvilanskiElinor Dvilanski ★★★★★ הרישום למועדוני הלקוחות שאותם מייצגת סימפלי היינו תהליך קל ומהירboaz segalboaz segal ★★★★★ תוכנה מצויינת לניהול מועדון לקוחות, כיף לעבוד עם הצוות של סימפלי קלאב!אורן טלאורן טל ★★★★★ חברה של אלופים!js_loader

חברי מועדון קונים ב-30% יותר
מלקוחות מזדמנים,

אז מתי אנחנו מתחילים?

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך