מילון מושגים - הגדרות
לקוח – צרכן, קונה, מקבל שירות, קליינט, קניין
מועדון לקוחות – חוג הלקוחות הקבועים של בית העסק (customer club)
תוכנית נאמנות – הבטחת נאמנות הלקוחות בעזרת פניה אישית יותר לטעם הלקוח הכוללת הטבות, שיתוף ומידע.
פילוח שוק – קביעת שוקי מטרה והעדפות של שוקי מטרה
פילוח לקוחות – זהו כלי להגברת נאמנות הלקוחות. הרציונל הוא שפעולות שימור אחידות מול כלל הלקוחות הקיימים עלולות להחטיא, שכן, כמו בכל נושא אחר בשיווק, הלקוחות אינם אחידים ורק ההתייחסות שיווקית-שימורית מבודלת תביא לתוצאות משמעותיות, לפיכך, מומלץ לפלח לקוחות נאמנים ונוטשים בצורה נכונה ומדויקת.
Gift card – כרטיסי מתנה נטענים
prepaid – תשלום מראש על עיסקאות עתידיות
שיטות ליצירה ושמירה על קשר עם הלקוחות:
- S.M.S – מסרון הנשלח לטלפון הנייד ומופיע כהודעת טקסט
- דוא"ל – הודעה אלקטרונית המועברת ממחשב למחשב דרך רשת שרתים. ניתן לשלוח דואר אלקטרוני בפורמט טקסט פשוט או HTML וניתן לצרף להודעת דואר אלקטרוני גם קבצים.
- Newsletter – ניוזלטר – עלון חדשות אלקטרוני, הניתן לשליחה כקובץ מצורף או כדף HTML ובו מידע פרסומי ספצפי או כללי ללקוח.
- דואר ישראל – הוא אמצעי להעברת טקסט או כסף או משלוח דרך מכתב או חבילה.כל דבר הנשלח בדואר הוא דבר דואר. את הדואר מחלק הדוור.
/ 5.
 
								 
								 
								 
								