מאמריםלקוח חדש מצטרף למועדון לקוחות

חשיבות מועדון הלקוחות לעסק שלך

אם מצאתם את עצמכם מתחבטים בשאלה "האם ואיך יכול מועדון לקוחות לעזור לעסק שלי?" המאמר הבא אמור לספק לכם כמה תשובות ותובנות. גם אם לא, שווה לכם לקרוא ולקבל מידע ששווה זהב.

מאת: מיטל ריזנמן

הביטו סביב על השוק הקמעונאי, היום רוב העסקים הגדולים והמוכרים מבססים את עיקר התקשורת עם לקוחותיהם באמצעות מאגר הלקוחות. בין היתר משקיעים הם ממיטב כספם על מנת לקדם אותו ולגרום לו להיות אהוד בקרב קהל היעד הפוטנציאליים.
בחנויות רבות ניתן לראות את ההשקעה הרבה בשילוט החנות ובפרסום הטבות יעודיות לחברים.

המטרה שלנו ב"סימפלי קלאב" היא לתת ללקוחותינו את כל הכלים המתקדמים לניהול מועדון, בדיוק כמו שיש לרשתות הגדולות בעולם. כלים כגון: חיבור המועדון לקופה, אפליקציית מועדון מתקדמת, מערכת דיוור Marketing Automation, חיבור המועדון לאתר האינטרט, חיבור המועדון לרשתות החברתיות, מערכת מבצעים לניהול המועדון, מערכת קופונים חכמה, דוחות מתקדמים וכמובן פאנל ניהול מהנייד או מהמחשב.

אז למה חשוב לקדם מועדון לקוחות בעסק שלך?

  1. נאמנות
    אחד הערכים החשובים שמזוהים עם חברי מועדון הוא ערך הנאמנות.
    בעצם, נבנית כאן סוג של מערכת יחסים ובה יחסי נתינה/קבלה הדדיים.
    חברי המועדון מצפים לקבל הטבות ומחוות שיגרמו להם להרגיש הם לא עוד לקוח מזדמן, הם הרי חברים וידוע שלחברים נותנים יחס מועדף…
    המחוות הללו שהם מקבלים (הן מבחינת תשומת הלב והן בהטבות) תורמים לתחושת השייכות שלהם לעסק ולמותג מה שמגדיל את הרצון לשמור נאמנות למועדון הלקוחות שמפרגן להם.
    ככל שהעסק יידע להתאים את ההטבות ללקוחותיו ויבין את הצרכים שלהם, כך נאמנותם תגבר.
    איך עושים זאת? על כך בפסקה הבאה.
  2. איסוף מידע ועיבודו
    מערכות מתקדמות מאפשרות היום לקחת את נתוני העסקאות של הלקוחות, לעבד אותן ולקבל תמונה המתעדכנת און ליין. כך ניתן לבחון את תדירות הביקורים של חבר המועדון, ממוצעי קנייה, אופן מימוש הטבות, השוואה בין פעילות הסניפים, פילוח נתונים לפי חודשים/שנים ועוד.
    בשלב היותר מתקדם, הנתונים הללו מאפשרים להתחקות אחרי הרגלי הקנייה של הלקוחות ובעיקר לפלח את הנתונים ולהתאים את המסר לצרכיי הלקוח. סימפלי קלאב מספקת כיום ללקוחתיה מערכת בק-אופיס משוכללת המסוגלת לתת את הכלים הללו ואף לבנות קהלי יעד לפי הקריטריונים שקובע בעל העסק.
    אחד הכלים האפקטיביים ביותר, הוא זה המאפשר לזהות מי מהלקוחות לא ביקר בעסק תקופה ארוכה ובהתאם להפנות אליהם במסר שיניע אותם לפעולה ולחידוש הקשר.
    לקוחות סימפלי קלאב נהנים כיום מאפליקציה שפיתחנו עבורם בה הם יכולים להיות מעודכנים בנתוני העסק און ליין ואף לבצע פעולות שונות.
  3. פרסום ותקשורת
    בהמשך ישיר לסעיף הקודם, לאחר שפילחנו את לקוחותינו לקהלי יעד שונים, כעת נרצה לפנות אליהם עם מסר חד וממוקד שייתן להם מוטיבציה וסיבה טובה להגיע דווקא לעסק שלנו. האתגר אינו פשוט בשוק כה תחרותי ובתקופה בה נשלחים דיוורים רבים ממגוון עסקים. לכן, כדאי להשקיע במערכת דיוור מתקדמת ובכלים המאפשרים פילוח יעיל.
    יש להפריד בין מערכת דיוורים אוטומטית היודעת לשלוח דיוורים במועדים קבועים, כגון: הצטרפות , יום הולדת/נישואין , תזכורת לחדש חברות וכו' לבין דיוורים יזומים שדרכם העסק מקדם מבצעים והטבות, מוצרים חדשים ועידכונים.

לסיכום:
חשוב להבין כי כדי לשמור על לקוחות נאמנים לאורך זמן, יש לבסס מערכת יחסים שאינה בנויה רק על מתן הנחות. את זה כידוע יכולים לעשות גם המתחרים הישירים והעקיפים של העסק…
הערך המוסף של שימור לקוחות צריך להתבטא בחווייה רחבה הכוללת שירות אדיב ומקצועי, מוצרים איכותיים, פתרון בעיות מהיר ועוד…
כל אלה, יבדלו את העסק שלכם ויאפשרו לכם, בשילוב מועדון לקוחות יציב ומתוחזק להגיע לגידול מקסימלי ביעדים.

עכשיו, כשסיכמנו את כל היתרונות והמטרות החשובות, כל שנותר הוא לפנות אלינו ולקבל פרטים נוספים. זה בהחלט יכול להיות הצעד הראשון בדרך לשדרוג העסק שלכם ולעוד לקוחות מרוצים

חייגו 03-9192513 או מלאו את הטופס ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם