חשיבות מועדון הלקוחות לעסק שלך

חשיבות מועדון הלקוחות לעסק שלך

מאת: מיטל ריזנמן

 

אם מצאתם את עצמכם מתחבטים בשאלה "האם ואיך יכול מועדון לקוחות לעזור לעסק שלי?" המאמר הבא אמור לספק לכם כמה תשובות ותובנות. גם אם לא, שווה לכם לקרוא ולקבל מידע ששווה זהב.

הביטו סביב על השוק הקמעונאי, היום רוב העסקים הגדולים והמוכרים מבססים את עיקר התקשורת עם לקוחותיהם באמצעות מאגר הלקוחות. בין היתר משקיעים הם ממיטב כספם על מנת לקדם אותו ולגרום לו להיות אהוד בקרב קהל היעד הפוטנציאליים.
בחנויות רבות ניתן לראות את ההשקעה הרבה בשילוט החנות ובפרסום הטבות יעודיות לחברים.

בדקו כמה העסק שלכם יכול להרוויח בעזרת מועדון לקוחות

המטרה שלנו ב"סימפלי קלאב" היא לתת ללקוחותינו את כל הכלים המתקדמים לניהול מועדון, בדיוק כמו שיש לרשתות הגדולות בעולם.

 

כלים כגון:

חיבור המועדון לקופהאפליקציית מועדון לקוחות מתקדמתמערכת דיוור Marketing Automationחיבור המועדון לאתר האינטרטחיבור המועדון לרשתות החברתיותמערכת מבצעים לניהול המועדוןמערכת קופונים חכמהדוחות מתקדמים וכמובן פאנל ניהול מהנייד או מהמחשב.

לקוח חדש מצטרף למועדון לקוחות

אז למה חשוב לקדם מועדון לקוחות בעסק שלך?

  1. נאמנות
    אחד הערכים החשובים שמזוהים עם חברי מועדון הוא ערך הנאמנות.
    בעצם, נבנית כאן סוג של מערכת יחסים ובה יחסי נתינה/קבלה הדדיים.
    חברי המועדון מצפים לקבל הטבות ומחוות שיגרמו להם להרגיש הם לא עוד לקוח מזדמן, הם הרי חברים וידוע שלחברים נותנים יחס מועדף…
    המחוות הללו שהם מקבלים (הן מבחינת תשומת הלב והן בהטבות) תורמים לתחושת השייכות שלהם לעסק ולמותג מה שמגדיל את הרצון לשמור נאמנות למועדון הלקוחות שמפרגן להם.
    ככל שהעסק יידע להתאים את ההטבות ללקוחותיו ויבין את הצרכים שלהם, כך נאמנותם תגבר.
    איך עושים זאת? על כך בפסקה הבאה.

     

  2. איסוף מידע ועיבודו
    מערכות מתקדמות מאפשרות היום לקחת את נתוני העסקאות של הלקוחות שהעבירו את הכרטיס מועדון שלהם בעת הרכישה, לעבד אותן ולקבל תמונה המתעדכנת און ליין. כך ניתן לבחון את תדירות הביקורים של חבר המועדון, ממוצעי קנייה, אופן מימוש הטבות, השוואה בין פעילות הסניפים, פילוח נתונים לפי חודשים/שנים ועוד.
    בשלב היותר מתקדם, הנתונים הללו מאפשרים להתחקות אחרי הרגלי הקנייה של הלקוחות ובעיקר לפלח את הנתונים ולהתאים את המסר לצרכיי הלקוח. סימפלי קלאב מספקת כיום ללקוחתיה מערכת בק-אופיס משוכללת המסוגלת לתת את הכלים הללו ואף לבנות קהלי יעד לפי הקריטריונים שקובע בעל העסק.
    אחד הכלים האפקטיביים ביותר, הוא זה המאפשר לזהות מי מהלקוחות לא ביקר בעסק תקופה ארוכה ובהתאם להפנות אליהם במסר שיניע אותם לפעולה ולחידוש הקשר.
    לקוחות סימפלי קלאב נהנים כיום מאפליקציה שפיתחנו עבורם בה הם יכולים להיות מעודכנים בנתוני העסק און ליין ואף לבצע פעולות שונות.
  3. פרסום ותקשורת
    בהמשך ישיר לסעיף הקודם, לאחר שפילחנו את לקוחותינו לקהלי יעד שונים, כעת נרצה לפנות אליהם עם מסר חד וממוקד שייתן להם מוטיבציה וסיבה טובה להגיע דווקא לעסק שלנו. האתגר אינו פשוט בשוק כה תחרותי ובתקופה בה נשלחים דיוורים רבים ממגוון עסקים. לכן, כדאי להשקיע במערכת דיוור מתקדמת ובכלים המאפשרים פילוח יעיל.
    יש להפריד בין מערכת דיוורים אוטומטית היודעת לשלוח דיוורים במועדים קבועים, כגון: הצטרפות , יום הולדת/נישואין , תזכורת לחדש חברות וכו' לבין דיוורים יזומים שדרכם העסק מקדם מבצעים והטבות, מוצרים חדשים ועידכונים. בנוסף, כדאי לקרוא ולהבין גם את הנושא של אוטומציה שיווקית.

לסיכום:

חשוב להבין כי כדי לשמור על לקוחות נאמנים לאורך זמן, יש לבסס מערכת יחסים שאינה בנויה רק על מתן הנחות. את זה כידוע יכולים לעשות גם המתחרים הישירים והעקיפים של העסק…


הערך המוסף של שימור לקוחות צריך להתבטא בחווייה רחבה הכוללת שירות אדיב ומקצועי, מוצרים איכותיים, פתרון בעיות מהיר ועוד…
כל אלה, יבדלו את העסק שלכם ויאפשרו לכם, בשילוב מועדון לקוחות יציב ומתוחזק להגיע לגידול מקסימלי ביעדים.

 

עכשיו, כשסיכמנו את כל היתרונות והמטרות החשובות, כל שנותר הוא לפנות אלינו ולקבל פרטים נוספים. זה בהחלט יכול להיות הצעד הראשון בדרך לשדרוג העסק שלכם ולעוד לקוחות מרוצים

/ 5.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
תמונה של סימפלי קלאב
סימפלי קלאב

Simply Club הוקמה ב-2005, ומציעה כלים מתקדמים להקמת וניהול מועדוני לקוחות. החברה מספקת פתרונות טכנולוגיים ייחודיים, גמישים ומותאמים לכל עסק. צוות החברה משלב ניסיון בעבודת שטח עם מאות ארגונים וידע אקדמאי מוביל כדי להצליח. חזון החברה הוא לספק לעסקים בארץ ובעולם את הפלטפורמה המתקדמת ביותר לניהול מועדוני לקוחות. אז למה אתם מחכים?😊

לקוח חדש מצטרף למועדון לקוחות
איתמר שמעוניאיתמר שמעוני ★★★★★ חברה של מקצוענים. מיטל ופולינה עשו לנו עבודה מדהימה.shalom boaronshalom boaron ★★★★★ השירות אישי הכי טוב שקיבלתי מעולם‫מלי רינת (מקסימלי)‬‎‫מלי רינת (מקסימלי)‬‎ ★★★★★ סימפלי קלאב, מספקים את העבודה כמו קסם! לפגוש את הלקוחות שלכם זו הייתה פשוט חוויה מרגשת ומעצימה. זה לא מובן מאליו לשמוע כ"כ הרבה אנשים מרוצים ומפרגנים, תוצאות מדהימות ואין ספור מחמאות. גם החוויה האישית שלי היא לא פחות ממושלמת! אין לי ספק שההצלחה שלכם רק תגדל❤️arik motilarik motil ★★★★★ מספר 1 בתחום !Hadar Peled VaissmanHadar Peled Vaissman ★★★★★ השירות של סימפלי יוצא דופן באיכותו, בזמינותו ובנעימות ההליכות של הצוות, אנחנו נהנים ממנו שנים בחנות. אבל ההתגייסות, המקצוענות והתמיכה שקיבלנו כאשר הנענו מהלך של גדילה ותיאום מערכות היו מעל ומעבר לכל ציפייה מקצועית. שי והצוות ייעצו, עזרו ותמכו במהלך שלנו בלי שום קשר למערכת של סימפלי קלאב. העצות שקיבלנו היו ברמה הגבוהה ביותר והערך המוסף של סימפלי קלאב בצמיחה של basic-studio.com לא יסולא בפז. תודה רבה מקרב לב, Basic StudioTyperTyper ★★★★★ הכי טובים בתחום!!! סער ושי אנשים מדהימים, מקצועניים ושירותיים. לא סתם שבחרו בהם עסקים כל כך גדולים.שמחה שהכרנוארקדי דייץ'ארקדי דייץ' ★★★★★ חברה מקצועית שירות אישי ניהול נכון והכי חשוב יש תוצאות בשטחElinor DvilanskiElinor Dvilanski ★★★★★ הרישום למועדוני הלקוחות שאותם מייצגת סימפלי היינו תהליך קל ומהירboaz segalboaz segal ★★★★★ תוכנה מצויינת לניהול מועדון לקוחות, כיף לעבוד עם הצוות של סימפלי קלאב!אורן טלאורן טל ★★★★★ חברה של אלופים!js_loader

חברי מועדון קונים ב-30% יותר
מלקוחות מזדמנים,

אז מתי אנחנו מתחילים?

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך

תוכנה לניהול מועדון לקוחות

תוכנה לניהול מועדון לקוחות

אם המילה מועדון לקוחות מעלה בדימיונכם כרטיס פלסטיק של רשת דיסקאונט מתחום המזון, הגיע הזמן שתתעדכנו. גם בית העסק שלכם יכול ליהנות משימור לקוחות מעולה

קרא עוד »