למידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור אליכם
מבצעים חכמים
יצירה וניהול של מבצעים מותאמים אישית מאפשרים להגדיל את מכירות המוצרים והשירותים.
מרקטינג אוטומשיין
ניהול קמפיינים שיווקיים בצורה אוטומטית וממוקדת תורם להגדלת היקף המכירות והרווחיות.
שימור לקוחות
בעזרת תכניות נאמנות, מבצעים מותאמים אישית והטבות מיוחדות, ניתן לשמור על קשר מתמשך עם הלקוחות ולעודד אותם להמשיך ולרכוש.
הגדלת נאמנות
ניהול מועדון לקוחות מאפשר לחברות ליצור קשר חזק ואישי עם הלקוחות, מה שמוביל לנאמנות גבוהה יותר ורכישות חוזרות.
התאמה אישית
בעזרת ניתוח נתוני לקוחות וזיהוי התנהגויות, ניתן להציע ללקוחות חוויית רכישה מותאמת אישית המותאמת לצרכים ולהעדפות שלהם.
מסעות לקוח
ניהול מסעות לקוח מאפשר לעקוב אחר תהליך הקנייה ולהתאים את השירותים וההצעות בצורה מדויקת יותר.
התאמה אישית
בעזרת ניתוח נתוני לקוחות וזיהוי התנהגויות, ניתן להציע ללקוחות חוויית רכישה מותאמת אישית המותאמת לצרכים ולהעדפות שלהם.
קבלת החלטות מושכלת
ניהול מסעות לקוח מאפשר לעקוב אחר תהליך הקנייה ולהתאים את השירותים וההצעות בצורה מדויקת יותר.
מערכת דיוורים
ניהול מערכת דיוורים (SMS, מיילים והודעות פוש) מאפשר לחברות לתקשר בצורה ישירה וממוקדת עם הלקוחות, להעביר מסרים פרסומיים, עדכונים והודעות חשובות.
שמירה על קשר רציף
תקשורת מתמשכת עם הלקוחות מסייעת לשמירה על קשר חזק ואישי, להגדלת נאמנות ושימור הלקוחות לאורך זמן.
"הצוות של סימפלי קלאב מלווה אותנו מספר שנים. כבר בתחילת הדרך אפשר היה להבין שמדובר בצוות רציני שבא לעבוד ולתת הכל לטובת הצלחת התהליך. כיום, חלק נכבד מהכנסות הרשת מגיע מחברי המועדון שחוזרים לבצע קניות פעם אחר פעם".
"בזכות החיבור של מערכת ניהול המועדון של סימפלי קלאב עם הפייסבוק הכפלנו פי כמה את כמות חברי המועדון והמכירות בעסק".
"בתוך פרק זמן של מספר חודשי עבודה משותפים עם הצוות של סימפלי, הצלחנו לבנות מערך שימור לקוחות לכל רשת החנויות שלנו.
המערך כולל אסטרטגיה מנחה ואחידה שהביאה לצמיחה של עשרות אחוזים בתוצאות"
לחברת UMI רשת מוסכים זיכיינים המונה עשרות מרכזי שירות. חברת סימפליקלאב נבחרה ע”י מחלקת השירות לבצע פעולות של הקמת מועדוני לקוחות במרכזים השונים.
התהליך מטפל בשתי בעיות עיקריות: בעיית שוק ההנחות ובעיית הקשר הרציף עם הלקוח.
מלון ספא ויליג’ הינו אחד ממרכזי הספא הגדולים בארץ אשר בו מתקיימים מעל 5,000 טיפולים בשנה. המלון הינו חלק ממתחם חמת גדר הוותיק, ומטרתו לתת מענה ללקוחות המבקשים מוצר יוקרתי יותר.
חברת סימפלי קלאב נדרשה לתת מענה לכמות המבקרים הגדולה וכמו כן לבצע פעולות שיווק בכדי שהלקוחות יחזרו שוב ושוב.
חברת פלורליס היא אחת מחברות הייבוא המובילות בתחום עיצוב האופנה לבית. לחברה שני סניפים המשרתים שני קהלי יעד עיקריים: קהל מקצועי (מעצבים פנים, חנויות ועוד) וקהל פרטי. זהו מצב מורכב וחברת סימפלי קלאב נדרשה לפתרון מיוחד המבדל כל קהל וקהל.
מאז שנת 2000 מותג דקלה קדם הינו אחד המותגים המוכרים בתחום בגדי המעצבים. את מותג דקלה קדם ניתן למצוא במגוון חנויות מעצבים וכמו כן בחנות הדגל בת”א. למותג אוהדות רבות וחברת סימפלי קלאב מנהלת את מועדון הלקוחות בשלושת השנים האחרונות בהצלחה רבה.
רשת עידן 2000 מונה למעלה מ-20 זכיינים בפריסה ארצית. חברת סימפלי קלאב נבחרה לנהל את מועדון הלקוחות JOY ולתת פתרון טכנולוגי ועסקי לסוגיה זו. מועדון הלקוחות של עידן 2000 כולל אפליקציית מועדון ייחודית שמעמידה את הרשת בקדמת הטכנולוגיה.
"בזכות סימפלי קלאב יש לנו את היכולת לייצר מבצעים אישיים למגוון קבוצות של לקוחות. מאז שהתחלנו לעבוד על המערכות של סימפלי קלאב יש לנו את היכולת לעשות מבצעים חכמים ולשלוח דיוורים אישיים לכל פילוח במאגר הלקוחות של הרשת וע"י כך להבטיח שאנחנו תמיד נותנים לכל לקוח את המבצע המתאים לו בזמן הנכון ביותר".
/ 5.
למידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור אליכם