מערכת הסקרים הינה אמצעי חשוב ביותר לשיפור שביעות רצון הלקוח ובדיקת איכות השירות / המוצר אותו אנו מוכרים ללקוחותינו. מערכת הסקרים עובדת בשביל בעל העסק בצורה אוטו, לאחר הקנייה או הביקור של הלקוח בבית העסק נשלח ללקוח סקר/משוב למכשיר הסמארטפון למתן משוב מיידי. כמובן שמכיוון שהלקוח מנוהל כבר במערכת המועדון נוכל לדעת מי מילא את הסקר, מתי ומה הוא באמת חושב עלינו.
השירות:
- בניית שאלון בהתאמה אישית
- קבלת דוחות מפורטים על בסיס שבועי
- קבלת דוחות מפורטים על בסיס חודשי + מסקנות
- קופון מתנה בסוף סיום הסקר
היתרונות:
- חיזוק הקשר עם הלקוח
- מניעת העלאת פוסטים שליליים ברשתות החברתיות
- קבלת משוב לשיפור השירות/המוצרים
- אמצעי לזיהוי לקוחות מאוכזבים
- חיסכון בשעות אדם