איך להגדיל הכנסות גם בתקופות משבר ?
מאת: מיטל ריזנמן
אחד היתרונות לעסק שמנהל מועדון לקוחות, היא היכולת שלו לתקשר עם לקוחותיו גם בצורה שהיא אינה פרונטלית.
זהו הזמן לרתום את מאגר הלקוחות שברשותכם מצד אחד ואת הטכנולוגיה שלנו מצד שני, כדי להניע את הלקוחות לפעולה.
לפניכם כמה דרכי פעולה אפשריות שיסייעו לכם לצלוח תקופה זאת בצורה הטובה ביותר.
קידום קניות און ליין
בימים האחרונים אנו עדים לעלייה משמעותית במגמת הרכישות און ליין.
לקוחות המעוניינים במינימום חשיפה למקומות ציבוריים יכולים להנות מהאפשרות לקנות מבלי לצאת מהבית. מגמת הרכישה מרחוק נמצאת כבר תקופה ארוכה בעלייה ובזמני משבר היא אף מתחזקת.
אם ברשותכם אתר מכר אינטרנטי, זה הזמן להציע לחברי המועדון הטבות לזמן מוגבל שיניעו אותם לפעולה ויענו במקביל על הצורך שלהם להמשיך ולשמור על שגרת החיים לה היו רגילים.
במידה והאתר לא מחובר למועדון הלקוחות שלכם נשמח להציע פתרון ייעודי.
בדקו כמה העסק שלכם יכול להרוויח בעזרת מועדון לקוחות
מערכת הדיוור שלנו נגישה ומאפשרת ב-4 שלבים פשוטים לשלוח דיוור לכלל חברי המועדון או לקבוצה ייעודית מתוכם.
אם עדיין אין לכם ערוץ מכירות אינטרנטי, כדאי להתחיל ולחשוב על אפשרות של בניית אתר שכזה. בסופו של דבר בהלת הקורונה תחלוף, אך הצורך בממשק קניות מרחוק ימשיך להתקיים ואף להתחזק.
נצלו את התקופה הנוכחית לחשוב על הצעד הבא שייקח את העסק שלכם למקום בו הוא מתיישר עם המגמות בשוק ולא נשאר מאחור.
דרך נוספת לרכישה מרחוק יכולה להיעשות באמצעות ערוץ המכירה טלפוני, לקוחות שרוצים לבצע רכישה מהירה יכולים להתקשר לבית העסק לבחור את המוצרי/ים הרצויים ולהגיע בכדי לאסוף אותם מבלי להתעכב בחנות.
ניתן להציע הטבות לחברי המועדון הרוכשים בדרך זו. למשל: על כל רכישה טלפונית מעל 300 ש"ח קבלו 30 ש"ח מתנה לקניות הבאות. או משלוח עד הבית ללא עלות וכו..
ערוץ און ליין נוסף הוא אפליקציית מועדון לקוחות. חלק מלקוחותינו כבר נהנים מיתרונותיה כגון: שליחת הודעות "פוש" ללא עלות. מערך קופונים, אזור אישי בו הלקוח יכול לצפות בנקודות/הטבות שלו ועוד.
כמו כן, ניתן לתת הנחות ומבצעים לזמן מוגבל ללקוחות המשלמים עם כרטיס מועדון.
שמירה על קשר עם הלקוחות
דווקא בימים מאתגרים אלו חשוב לשמור על קשר עם הלקוחות ולעדכן אותם על אופי הפעילות של העסק, בין אם שעות הפעילות השתנו או שהשגרה נשמרת.
חברי המועדון נמנים לרוב עם הלקוחות הנאמנים של העסק וככאלה אנו רוצים שידעו שהם חשובים לנו ואנו ממשיכים לתת להם את השירות הטוב ביותר.
חשוב לומר, במידה ועדיין לא התחברתם לחברה מקצועית המספקת שירותי ניהול מועדוני לקוחות, זה הזמן לעשות זאת.
פחות מחשבות על צרות ויותר יצירתיות
קל מאוד להישאב להלך הרוח ולשקוע במחשבות על קושי ודאגה. אם אתם רוצים לעזור לעסק שלכם זה הזמן לגלות יצירתיות ולצאת מהקופסא של החשיבה המוכרת.
למשל, גם אם עד היום לא נעזרתם בשירות משלוחים, ייתכן ושווה לנסות גם את ערוץ הזה.
להיות זמינים עבור הלקוחות ולתת להם שירות שעלה על ציפיותיהם. כך תנצלו את תקופת המשבר לצמיחה והתפתחות.
/ 5.