שלושת הכללים לתוכנית נאמנות מוצלחת

שלושת הכללים לתוכנית נאמנות מוצלחת

תוכנית נאמנות היא אחד מהתנאים הבסיסיים ביותר להצלחה של מועדון לקוחות. למרבה הצער לא כל עסק שיש לו מועדון לקוחות בנה לעצמו תוכנית נאמנות טובה. כמו כן, נתקלנו גם במצבים בהם אין שום תוכנית נאמנות מגובשת, מה שהופך את המועדון לכישלון מוחץ ברוב הגדול של המקרים, כי לכל הצלחה יש דרך ותוכנית מסודרת.

אז מהי בכלל תוכנית נאמנות?


תוכנית נאמנות היא למעשה תכנון אסטרטגי שעובדים עליו מראש, המתווה את האופן בו נפעל על מנת לתת ללקוחות שלנו סיבות מספיק מוצדקות כדי לרצות לחזור אלינו שוב ושוב ולהימנע ממצבים בהם יגיעו אלינו לקוחות ולא יחזרו. 

לקוחות שלא חוזרים לבית עסק הם לקוחות שלא מקבלים ערך ממועדון הלקוחות שלכם, וחשוב שנפעל מראש כדי לא להגיע לשם.

כרטיס VIP

מהם שלושת הכללים להצלחת תוכנית נאמנות?

  1. התוכנית צריכה להיות פשוטה ומהירה להסבר מצד המוכרים – חשוב מאוד לבנות תוכנית שתהיה מובנת לעובדים שהולכים להעביר את התוכנית הלאה ללקוחות, כך שנדע בוודאות שהעובדים מבינים את התוכנית לעומקה, את ההיגיון שעומד מאחוריה, את התמורה שמקבל הלקוח וחשוב מכך – שידעו להסביר את התוכנית בצורה הפשוטה ביותר וללא סיבוכים.
    ככל שהתוכנית תהיה מסורבלת, כך גדל הסיכוי שתגרם שרשרת של אי הבנות שיכולה להזיק למועדון הלקוחות שלכם ולמיתוג העסק.

  2. התכנית צריכה להיות מובנת וברורה ללקוח – אז אחרי שהמוכרים שלכם הבינו את התוכנית בצורה מושלמת, חשוב מאוד שגם הלקוחות יבינו את ההטבות שהם מקבלים עד הסוף. איך זה יקרה? בכך שהמוכרים שלכם יסבירו בצורה הברורה, ההגיונית והפשוטה ביותר את ההטבות שמגיעות להם, איך הם יכולים ליהנות מהן, מתי הם יכולים לממש אותן ולא לתת ללקוח שום מקום להתבלבל ולחוות אחר כך טעויות ועוגמות נפש שיכולות לגרום למצב ההפוך והלא רצוי של התרחקות מהחנות או העסק שלכם.

     

  3. התוכנית צריכה להיתפס על ידי הלקוח כאטרקטיבית – תוכנית מצליחה היא תוכנית שהלקוח מרגיש בה מורווח. ככל שתהיה התוכנית יותר אטרקטיבית כלפי הלקוח, כזאת שתעניק ללקוח מבצעים "שווים" באופן שוטף, הטבות ימי הולדת, ימי נישואין או כל הטבה כזו או אחרת, יהיו אלו שיניעו את הלקוח לחזור אליכם בכל פעם מחדש. חשוב להגיד, מועדון לקוחות המכיל תוכנית נאמנות לא אטרקטיבית, שבה הלקוח נהנה ממעט הטבות או הטבות מינוריות שלא יעשו את ההבדל, יהיה נתון ככל הנראה לכישלון. תוכנית נאמנות אטרקטיבית היא לא פריווילגיה, היא המתכון המנצח שלהם להצלחה מירבית של העסק.

אחרי שהבנתם מהם שלושת כללי הברזל להצלחת תוכנית נאמנות, חשוב לנו לחבר אתכם גם להיבט הפסיכולוגי של הדבר. אם לרגע תיכנסו לנעלי הלקוחות שלכם, תבינו עד כמה הרצון והחשק שלכם לחזור לחנות עולה כשאתם מרגישים שאתם שולטים ברזי המועדון שלהם, שאתם יודעים בדיוק איך עובדת תוכנית הנקודות, כשאתם יודעים מה מגיע לכם ומתי.  ככל שתייצרו חיבור עמוק ואטרקטיבי יותר עם הלקוחות שלכם – כך סיכויי ההצלחה שלכם יעלו.

בדקו כמה העסק שלכם יכול להרוויח בעזרת מועדון לקוחות

בסופו של דבר, בניה של תוכנית נאמנות אטרקטיבית וברורה, התקשורת שלכם מול הלקוחות והשקיפות יהיו הפרמטרים שלכם להצליח עם מועדון הלקוחות ולהרוויח ממנו את המקסימום.

/ 5.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
תמונה של סימפלי קלאב
סימפלי קלאב

Simply Club הוקמה ב-2005, ומציעה כלים מתקדמים להקמת וניהול מועדוני לקוחות. החברה מספקת פתרונות טכנולוגיים ייחודיים, גמישים ומותאמים לכל עסק. צוות החברה משלב ניסיון בעבודת שטח עם מאות ארגונים וידע אקדמאי מוביל כדי להצליח. חזון החברה הוא לספק לעסקים בארץ ובעולם את הפלטפורמה המתקדמת ביותר לניהול מועדוני לקוחות. אז למה אתם מחכים?😊

כרטיס VIP
איתמר שמעוניאיתמר שמעוני ★★★★★ חברה של מקצוענים. מיטל ופולינה עשו לנו עבודה מדהימה.shalom boaronshalom boaron ★★★★★ השירות אישי הכי טוב שקיבלתי מעולם‫מלי רינת (מקסימלי)‬‎‫מלי רינת (מקסימלי)‬‎ ★★★★★ סימפלי קלאב, מספקים את העבודה כמו קסם! לפגוש את הלקוחות שלכם זו הייתה פשוט חוויה מרגשת ומעצימה. זה לא מובן מאליו לשמוע כ"כ הרבה אנשים מרוצים ומפרגנים, תוצאות מדהימות ואין ספור מחמאות. גם החוויה האישית שלי היא לא פחות ממושלמת! אין לי ספק שההצלחה שלכם רק תגדל❤️arik motilarik motil ★★★★★ מספר 1 בתחום !Hadar Peled VaissmanHadar Peled Vaissman ★★★★★ השירות של סימפלי יוצא דופן באיכותו, בזמינותו ובנעימות ההליכות של הצוות, אנחנו נהנים ממנו שנים בחנות. אבל ההתגייסות, המקצוענות והתמיכה שקיבלנו כאשר הנענו מהלך של גדילה ותיאום מערכות היו מעל ומעבר לכל ציפייה מקצועית. שי והצוות ייעצו, עזרו ותמכו במהלך שלנו בלי שום קשר למערכת של סימפלי קלאב. העצות שקיבלנו היו ברמה הגבוהה ביותר והערך המוסף של סימפלי קלאב בצמיחה של basic-studio.com לא יסולא בפז. תודה רבה מקרב לב, Basic StudioTyperTyper ★★★★★ הכי טובים בתחום!!! סער ושי אנשים מדהימים, מקצועניים ושירותיים. לא סתם שבחרו בהם עסקים כל כך גדולים.שמחה שהכרנוארקדי דייץ'ארקדי דייץ' ★★★★★ חברה מקצועית שירות אישי ניהול נכון והכי חשוב יש תוצאות בשטחElinor DvilanskiElinor Dvilanski ★★★★★ הרישום למועדוני הלקוחות שאותם מייצגת סימפלי היינו תהליך קל ומהירboaz segalboaz segal ★★★★★ תוכנה מצויינת לניהול מועדון לקוחות, כיף לעבוד עם הצוות של סימפלי קלאב!אורן טלאורן טל ★★★★★ חברה של אלופים!js_loader

חברי מועדון קונים ב-30% יותר
מלקוחות מזדמנים,

אז מתי אנחנו מתחילים?

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך

תוכנה לניהול מועדון לקוחות

תוכנה לניהול מועדון לקוחות

אם המילה מועדון לקוחות מעלה בדימיונכם כרטיס פלסטיק של רשת דיסקאונט מתחום המזון, הגיע הזמן שתתעדכנו. גם בית העסק שלכם יכול ליהנות משימור לקוחות מעולה

קרא עוד »