לקוחות ממליצים

יוסי פלג
מנכ"ל רשת תחנות הדלק מיקה

"מיד הבנו שמולנו נמצאים חבר'ה רציניים ומקצועיים שיודעים מה הם עושים"


כשפנינו לסימפלי קלאב ידענו שהדרישות שלנו לא סטנדרטיות ושיידרש פיתרון יצירתי ומורכב להביא את מועדון הלקוחות למקום המתקדם אליו שאפנו.

לא לקח לנו הרבה זמן להבין שמולנו נמצאים חבר'ה רציניים ומקצועיים שיודעים מה הם עושים.

גם כאשר לא היה בידם פתרון מיידי לדרישות שלנו, הם עשו את כל התהליכים הטכנולוגיים הנדרשים על מנת לתת לנו מענה לניהול מועדון הלקוחות בדיוק לפי החזון שלנו. אנחנו יודעים היום שאנחנו צועדים עם חברה שדואגת להתפתח ולשאוף לחדשנות ויצירתיות ואנחנו רוצים ללכת בדרך הזאת ביחד איתם ולהגיע הכי גבוה שיש.

מאיר
מנכ"ל רשת חנויות קלאסיקה

"הפתרונות שאנו מקבלים מסימפלי קלאב הם מידיים, גם ברמת צוות התמיכה וגם מהדרג הניהולי" 

 

הגענו לסימפלי קלאב כשברשותנו היה כבר מועדון לקוחות עם שישה מאגרי לקוחות שונים. לכל סניף היה מאגר לקוחות משלו עם כפילויות בין סניפים. בעזרת המערכת של סימפלי קלאב הצלחנו לאחד את כל המידע למאגר אחד חכם ובסנכרון מלא עם הקופות שבסניפים. בזכות המערכת של סימפלי קלאב יש לנו את היכולת לקבל מידע ונתונים מרוכזים מכל הסניפים, ואנו יכולים לנהל את המבצעים והדיוורים בצורה קלה ויעילה.

הפתרונות שאנו מקבלים מסימפלי קלאב הם מידיים, גם ברמת צוות התמיכה וגם מהדרג הניהולי.  בנוסף קורה שאנחנו זקוקים לתמיכה מעבר לשעות העבודה ואפילו במהלך ערבי חג וסופי שבוע, גם אז אנחנו מקבלים מענה מהיר ויעיל שמאפשר לנו להתמקד בניהול העסק והצלחתו.

חזי חממה
בעלים חזי חממה

"אני ממליץ על סימפלי קלאב בעיקר בזכות הזמינות הגבוהה של כל הצוות והשירות המקצועי"

 

אחד הכלים הכי יעילים להגדלת המכירות שבנינו יחד עם סימפלי קלאב היא תוכנית הנאמנות. הלקוחות שלנו יודעים שככל שיהיו נאמנים למותג ויגיעו לקנות בסניפים שלנו, הם ימשיכו לקבל הטבות שיבואו לידי ביטוי בעת התשלום בקופה.

באופן הזה כולם מרוצים וכולם מרוויחים – כשהלקוחות שלי יוצאים עם חיוך מהסניף, אני יודע שעשיתי משהו טוב. ולסימפלי קלאב יש בהחלט חלק משמעותי בכך.

אני ממליץ על סימפלי קלאב בעיקר בזכות הזמינות הגבוהה של כל הצוות והשירות המקצועי.

נתי דניאל
מנהל מערכות מידע ברשת חנויות עדיקה

"גיליתי שבסימפלי קלאב לא נחים לרגע ופועלים באופן שוטף לפיתוח כלי ניהול חדשים"

 

כמי שאחראי על נושא המחשוב והטכנולוגיה ב"עדיקה" היה לי מאוד חשוב לדעת שאנו חוברים לחברה שיודעת לא רק להקים מועדוני לקוחות, אלא גם מתנהלת עם הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר.

לשמחתי, ככל שעבר הזמן, גיליתי שבסימפלי קלאב לא נחים לרגע ופועלים באופן שוטף לפיתוח כלי ניהול חדשים. הטכנולוגיה שסימפלי קלאב הטמיעו בחברה מאפשרת לנו לבצע פעילויות שיווק ממוקדות כגון מבצעים יחודיים, דיוורים אישיים וניתוח נתונים שוטף של פעילות המועדון.

המערכת של סימפלי קלאב מסייעית לנו להפוך את מועדון הלקוחות לגורם משמעותי בצמיחתה של "עדיקה".

איתמר
מנכ"ל רשת מתאים לי

"סימפלי קלאב חשפו אותנו לטכנולוגיות מתקדמות שבעזרתן אנו מנהלים את המועדון כיום"

 

בשנת 2019 כשקנינו את רשת מתאים לי קיבלנו בירושה מועדון לקוחות שנוהל בצורה ידנית וללא התאמה לחזון אליו רצינו לקחת את הרשת. סימפלי קלאב חשפו אותנו לטכנולוגיות מתקדמות שבעזרתן אנו מנהלים את מועדון הלקוחות שלנו כיום. דוגמא אחת מתוך כל הטוב שסימפלי קלאב מציעה לנו, היא כל נושא האוטומציות שיש במערכת שלהם. באמצעות שימוש בכלים חכמים ואוטומטים אנו יכולים להגדיר סגמנטים מתקדמים ובכך כל לקוח ולקוח מקבל את ההטבות הייחודיות שלו ובהתאם למוצרים שמעניינים אותו.

מערכת הניהול של סימפלי קלאב מאפשרת לנו לייצר קהלי יעד לפי הרגלי הקנייה ופרופיל הלקוחות, ובכך לכל לקוח מגיע המסר הרלוונטי עבורו, וההיענות לדיוורים גדלה. אנחנו מרגישים את תנועת הלקוחות בסניפים בכל פעם שמבצע חדש יוצא והדבר מתבטא בצורה משמעותית בגידול מחזורי המכירות שלנו.

ליאור שואף מזרחי
מנהלת רשת את לבני נשים

"הגדלנו את המכירות באמצעות הפלטפורמה של סימפלי קלאב"

 

הגדלנו את המכירות באמצעות הפלטפורמה של סימפלי קלאב שמאפשרת לנו לנהל בצורה קלה וחכמה את הלקוחות מנקודת מבט מקיפה של 360 מעלות. בנוסף, שיפרנו משמעותית את שביעות רצון הלקוחות והנאמנות שלהן למותג.

הממשק בין מערכת הקופה שלנו למערכת של סימפלי קלאב עובד מצויין. הממשק מאוד ידידותי למוכרות בחנות ומאפשר להן לתפעל בצורה מהירה וקלה את מועדון הלקוחות.

מעבר לממשק עם הקופות בסניפים, סימפלי קלאב מספקים לנו פתרון התממשקות מלא של מועדון הלקוחות עם אתר האינטרנט שלנו. היכולת להנות מהטבות המועדון גם ברכישה און-ליין הופך את מועדון הלקוחות שלנו לגמיש מאוד ואטרקטיבי ללקוחות שלנו. ראינו את זה בעיקר בתקופת הקרונה כשהסניפים היו סגורים והלקוחות שלנו עדיין יכלו להנות מהטבות המועדון באתר.

אסף שקד
מנהל רשת דלי קרים

"הממשק שסימפלי עשו לחברות הקופה עובד בצורה חלקה ובסינכרון מלא"

 

הפתרון שדלי קרים ביקשה מהצוות של סימפלי קלאב היה מורכב מאחר וקיימות כמה חברות קופות שאיתן עובדים הסניפים שלנו. הממשק שסימפלי עשו לחברות הקופה עובד בצורה חלקה ובסינכרון מלא.

תהליך העבודה שסימפלי קלאב הטמיעו לנו הוא פשוט ונוח לתפעול - הלקוחות מצטרפים באמצעות האפליקציה שסימפלי קלאב סיפקו לנו והפרטים שלהם מופיעים באופן מיידי בקופה לאחר ההרשמה.

בנוסף לזה, כל ההנחות ממוחשבות וניתנות בצורה אוטומטית לכל מי שזכאי להן, והתהליך עובד בצורה מאוד יעילה.

אורי פדרמן
מנכ"ל רשת החנויות קפה לנדוור

"משלב ההקמה הצוות של סימפלי קלאב ליווה אותנו במומחיות ומקצועיות, נכונות ואנושיות"

 

בסימפלי קלאב יש את כל מה שאנחנו מחפשים במערכת אחת,

אי אפשר להצליח אם אין מאחוריך מערכת טובה לניהול, מעקב וניתוח הנתונים.
קיבלנו כלים טכנולוגים שבקלות וביעילות משפרים את השירות והקשר עם הלקוח, וכמובן שהאפקטיביות הכלכלית שלהם ניכרת ומובילה אותנו להצלחה.

התוסף של סימפלי קלאב באתר שלנו מאפשר ללקוחות לבצע רכישה באתר ולהנות מהטבות של מועדון הלקוחות ללא הגעה פיזית לסניפים.

משלב ההקמה הצוות של סימפלי קלאב ליווה אותנו במומחיות ומקצועיות, נכונות ואנושיות.

הצוות מקצועי ונותן מענה ותמיכה בצורה אדיבה ומהירה.

מני מורנו
מנכ"ל הוויאנס ישראל

"אנו מעריכים את רמת השירות והנכונות שלכם לענות על כל דרישותינו ולפתור בעיות שהתגלו"

 

אני רוצה להביע את תודתי והערכתי ולהמליץ לכל עסק שרוצה לשדרג את עצמו לעבוד עם חברת סימפלי קלאב.

בתקופה בה הקשר עם הלקוח הופך לחשוב ומשמעותי מאי פעם המערכת של סימפלי קלאב לניהול מועדון הלקוחות עוזרת להעמיק את הקשר עם הלקוחות, לבנות תחושת נאמנות לעסק, ללמוד את ההתנהגות הצרכנית של הלקוח ולחזק את ערך המותג

אנו מעריכים את רמת השירות והנכונות שלכם לענות על כל דרישותינו ולפתור בעיות שהתגלו, הכל נעשה תוך מתן מענה מהיר וסובלני ופתרון ראוי ומהיר

יניב פחימה
מנכ"ל ובעלים נתח קצבים

"ברצוני  לשבח את רמת השירות, המענה המהיר ויחסי האנוש להם אנו זוכים מצוות החברה"

 

לאורך כל הדרך הצוות של סימפלי קלאב ידעו לבנות לנו אסטרטגיה שעשתה שינוי גדול ורציני בפעילות של העסק. הודות לפעילות המשותפת הגענו לקהל יעד גדול מאד וההכוונה שאנו מקבלים הכוללת עדכונים, חידושים בתחום ושיפור מתמיד של הקמפיינים מביא לתוצאות מדהימות.

בעזרת המערכת של סימפלי קלאב אנו מבצעים ניתוח נתונים וחיתוך של חברי המועדון וכך אנו יכולים להתאים לחברי המועדון קמפיינים ייחודיים אשר מייצרים הרגשת שייכות אצל הלקוח על אף היותנו רשת גדולה.

אני עובד עם סימפלי קלאב כבר מספר שנים ומאוד נהנה לעבוד איתם.

/ 5.